Utlokaliserad telefonväxel och kundbetjäning
Telefonväxeltjänst
Telefonväxeltjänsten underlättar märkbart ert företags vardag och förbättrar nåbarheten. Vi besvarar och hanterar antingen delvis eller samtliga samtal till ert företags telefonväxel.
Vi förenar samtal till rätt person vid rätt tillfälle. Om personen är upptagen, så förmedlar vi meddelande via epost eller sms. Till tjänsten kan anslutas ert företags Microsoft O365 kalender, varmed personalens tillgänglighet är synlig för oss och vi kan hantera samtalet på önskat sätt.
Tjänsten skräddarsys enligt ert behov för tillfället. Heltid- eller deltid, t.ex. vid semestrar eller skolningstillfällen. Vi känner även igen och kan filtrera bort oönskade samtal som stjäl dyrbar tid från er personal, t.ex. säljsamtal och insamlingar.
Tag kontakt redan idag, så planerar vi en helhetslösning som passar ert behov bäst.
Utlokaliserad kundbetjäning och svarstjänst
Vi kan ta hand om hela er kundbetjäningsprocess eller delar av den. Vanligen sköter vi företagets telefonväxel, digitala kundbetjäningskanaler och försäljningsstöd.
Vi kan hantera beställningsmottagningar via telefon eller elektroniskt och registrera beställningar samt tidsbokningar direkt i ert företags system.
Olika former av kundrådgivning sköts professionellt och pålitligt av oss. Rådgivningstjänsten frigör ert företags personal och snabbar upp hanteringen av era kunders ärenden i alla kontaktkanaler.
Vi fungerar helt enligt ert företags behov och önskemål. Vår personal är mångåriga kundbetjäningsproffs som tar hand om era kunder med en glad och hjälpsam attityd.